Cele mai stupide trei intrebari din vanzari.Uita-le.
Bine te-am regasit.Mi-am permis sa-mi iau o pauza pentru a ma putea pregati si apoi bucura de sarbatoarea zilei mele.Si inainte de a trece la subiectul anuntat vreau sa le multumesc tuturor celor care m-au felicitat,care mi-au scris,telefonat,lasat mesaje,s-au gandit la mine,sarbatorit alaturi de mine. Mi-ati facut o zi de 18.02 absolut fenomenala. Sunteti minunati,sunteti extraordinari,sunteti speciali,fantastici,calzi,dragastosi,apropiati si reprezentati enorm pentru mine. Va multumesc pentru ce ati facut.
Acum sa trecem la treaba. Aveam de vorbit depre cele mai stupide trei intrebari din vanzari si pentru aceasta m-am intors la dragul Gitomer si recunoscand ca le-am crezut pe cuvant sin u am experimentat daca este adevarat vi le prezint si voua asa cum le-am citit de la el.
Locul 3:”Ati auzit vreodata de noi?”Care-i sensul acestei intrebari?Gandeste-te bine daca ti s-a intamplat vreodata pocinogul sa intrebi asta sau daca intentionezi sa o faci vreodata ce ai vrut sa spui de fapt sau la ce te gandesti de fapt.Chiar ai vrut sa-i sugerezi ca esti atat de insignifiant sau altele ti-au fost gandurile?Hmmmm...uit-o!
Locul 2:”Ati putea sa-mi spuneti cate ceva despre compania dumneavoastra?”Aoleoleo,ai fost atat de lenes incat nu te-ai interesat cu ce se ocupa,incat n-ai studiat dinainte cine este si care-i sunt performantele,pe ce piata isi desfasoara activitatea,care-i sunt atuurile si alte informatii pe care le poti descoperi singur?Evita intotdeauna sa intrebi clientul despre lucruri pe care le poti afla singur.O sa-l plictisesti si o sa-si piarda interesul
Locul 1:”Ce am putea face pentru a bate palma cu dumneavoastra?”Iti suna cunoscut?Nasol!Cu aceasta intrebare i-ai transmis clientului tau ca esti disperat si ca tu nu mai esti vanzator ci umilul sau slujbas.
Mult mai sanatos este sa-i adresezi o intrebare care sa sune cam asa:”Domnule Client,inainte de aceasta intalnire m-am interesat atent la persoana care v-a recomandat,apoi am cautat in alte surse toate informatiile de care aveam nevoie si cred ca am descoperit exact ce ar trebui sa fac pentru a bate palma cu dumneavoastra.Am sa va supun atentiei cateva idei.Tot ceea ce doresc este ca,in cazul in care aceste idei vi se par interesante sa batem palma.Nu vi se pare destul de corect?”
Daca te duci stiind ce ai de facut sansele tale sa pleci de acolo cu un contract cresc ametitor si sunt convins ca te descurci mai bine cu ameteala vanzarilor mari decat cu amaraciunea lipsei lor.
Mai devreme vorbeam ceva despre pret. In urmatorul capitol am sa-ti spun 6 tehnici excelente de a depasi discutia despre pret si astfel sa-l impiedic pe client sa prefere pretul mic.Te intereseaza,nu-i asa?Stai aproape!
Obiective marete!
Cu drag,
Cristian
Acum sa trecem la treaba. Aveam de vorbit depre cele mai stupide trei intrebari din vanzari si pentru aceasta m-am intors la dragul Gitomer si recunoscand ca le-am crezut pe cuvant sin u am experimentat daca este adevarat vi le prezint si voua asa cum le-am citit de la el.
Locul 3:”Ati auzit vreodata de noi?”Care-i sensul acestei intrebari?Gandeste-te bine daca ti s-a intamplat vreodata pocinogul sa intrebi asta sau daca intentionezi sa o faci vreodata ce ai vrut sa spui de fapt sau la ce te gandesti de fapt.Chiar ai vrut sa-i sugerezi ca esti atat de insignifiant sau altele ti-au fost gandurile?Hmmmm...uit-o!
Locul 2:”Ati putea sa-mi spuneti cate ceva despre compania dumneavoastra?”Aoleoleo,ai fost atat de lenes incat nu te-ai interesat cu ce se ocupa,incat n-ai studiat dinainte cine este si care-i sunt performantele,pe ce piata isi desfasoara activitatea,care-i sunt atuurile si alte informatii pe care le poti descoperi singur?Evita intotdeauna sa intrebi clientul despre lucruri pe care le poti afla singur.O sa-l plictisesti si o sa-si piarda interesul
Locul 1:”Ce am putea face pentru a bate palma cu dumneavoastra?”Iti suna cunoscut?Nasol!Cu aceasta intrebare i-ai transmis clientului tau ca esti disperat si ca tu nu mai esti vanzator ci umilul sau slujbas.
Mult mai sanatos este sa-i adresezi o intrebare care sa sune cam asa:”Domnule Client,inainte de aceasta intalnire m-am interesat atent la persoana care v-a recomandat,apoi am cautat in alte surse toate informatiile de care aveam nevoie si cred ca am descoperit exact ce ar trebui sa fac pentru a bate palma cu dumneavoastra.Am sa va supun atentiei cateva idei.Tot ceea ce doresc este ca,in cazul in care aceste idei vi se par interesante sa batem palma.Nu vi se pare destul de corect?”
Daca te duci stiind ce ai de facut sansele tale sa pleci de acolo cu un contract cresc ametitor si sunt convins ca te descurci mai bine cu ameteala vanzarilor mari decat cu amaraciunea lipsei lor.
Mai devreme vorbeam ceva despre pret. In urmatorul capitol am sa-ti spun 6 tehnici excelente de a depasi discutia despre pret si astfel sa-l impiedic pe client sa prefere pretul mic.Te intereseaza,nu-i asa?Stai aproape!
Obiective marete!
Cu drag,
Cristian
Un comentariu:
Citind articolul, mi-am adus aminte de perioada in care cineva (nu spun cine, persoana importanta :)) ne sfatuia sa adresam intrebarea "ati auzit vreodata de noi?" potentialilor clienti (asta se intampla acum cativa ani)... si raspunsul clientului (agasat) era mereu "NU"... Un "NU" ironic, care imi taia din start tot elanul... Ceva asemanator cu "Ia mai lasa-ma!"
Trimiteți un comentariu